کاکا در تعتیلات کریسمس
تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, | 15:55 | نویسنده : حسین زارعی


 

1خبر :

پیش از آن که مربی پرتغالی و همکارانش به پرتغال بروند ، مورینیو یک جمله آرامش بخش به فلورنتینو گفت :" شرایط عوض خواهد شد . " شاهدان که این جمله را شنیدند می گویند که مربی پرتغالی عزمش را برای بردن کوپا و چمپیونزلیگ جزم کرده و می خواهد نتایج ضعیف را در لالیگا جبران کند . 

فلورنتینو که این روزها یک سفر کاری به چین داشته ، پیش از رفتن با مربی تیم صحبت کرد و از او خواسته که با جدیت به کارش در تیم اصلی ادامه دهد . پرز اعتقاد دارد که رئال همچون سال گذشته باید به خاطر موفقیت های ورزشی خود مورد توجه قرار گیرد ، نه مسائل غیر ورزشی . مسائلی نظیر انتقادات مورینیو از توریل ، بازیکنان ، خبرنگاران و آکادمی اصلا درست نبود و پرز آن را دوست نداشت . 
پرز یک رئال آرام می خواهد . در شام کریسمس با خبرنگاران هم به این تاکید کرد :" از نظر من ، فوتبال نباید استرس داشته باشد . بلکه این یک سرگرمی است . مردم استرس را دوست ندارند . مردم برای لذت بردن ، آرامش و فراموشی مشکلاتشان به استادیوم می آیند . فوتبال نباید عامل ایجاد استرس باشد ، بلکه برعکسش صادق است . " مورینیو بیش ار هر کسی می داند که یکی از مخاطبان پرز ، خود او بوده است . 
پرز به مربی تیمش که تا 2016 با او قرارداد امضا کرده اعتماد دارد .
 سیلوینو لورو ، مربی دروازه بان های مورینیو نیز تائید کرده که مربیان پرتغالی تا 2016 قرارداد دارند و قصد رفتن ندارند .

کاکا به همراه خانواده ی همسرش در برزیل:

74588_290497441053260_1113066235_n.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ